Як замовити

Зробити замовлення в інтернет магазині лакофарбових матеріалів  „Світ Фарб” Ви можете  2 способами:

  1. Зателефонувати нам і оформити замовлення:
    Телефони для замовлення: Київстар: +38 (097) 814-84-95, Vodafone: +38 (066) 343-06-26.
    (З Вівторка по Неділю, з 09:00 до 17:00.. Понеділок – вихідний день.).
  2. Оформити замовлення на сайті, через обрання товару та відправлення його до кошику.

Оформлення замовлення через сайт:

Після того, як Ви обрали товар, натисніть синій Кошик для замовлення.
Натиснувши на Кошик, ви можете „Продовжити закупівлю”, тобто продовжити додавати іншій товар до вашого Кошика, або натиснувши „Оформити замовлення” і перейти вже безпосередньо до оформлення покупки вашого товару.

Кошик покупця:

Безпосередньо у Кошику ви бачите увесь товар, який ви туди додали для замовлення.
– Якщо ви щось забули додати, то можливо знову перейти до „Продовжити закупівлю”;
– Якщо Ви вважаєте, що якийсь товар потрапив до Кошика помилково, ви можете видалитий цей товар з кошику натиснувши на червоний хрестик;
– Якщо ж ви впевнені, що обрали все, що вам потрібно, то натискаєте „Оформити замовлення”.

Оформити замовлення:

Вам буде запропоновано „Оформити замовлення” як „Зареєстрований користучвач”, або оформити замовлення як ”Гість
.
Переваги „Зареєстрованого користувача”:

– В особистому кабінеті користувача, в меню „Магазин”, будуть зберігатись усі ваші замовлення;
– На e-meil зареєстрованих користувачів, що місяця буде надходити листи з „Вигідними пропозиціями” від нашого Інтернет-магазину „Світ Фарб”;
– Ви можете заповнити особисті дані користувача.
– Змінити мову в особистому профілі на „українську” або „англійську”

Увага! Логін користувача має бути введений, виключно латинськими буквами (англійська розкладка).

Далі вам буде запропоновано обрати спосіб оплати:

– Самостійний вивіз – оплата здійснюється безпосередньо в нашому магазині „Світ Фарб”, який знаходиться за адресою: Місто Київ, Деснянський район, вулиця Братиславська 3, Ринок “Юність”, магазин фарб “Світ Фарб”.
Увага! Про час приїзду до магазину домовляйтесь з нашим менеджером.
Час роботи магазину: з Вівторка по Неділю (з 09:00 до 17:00). Вихідний день: Понеділок.
Телефони: Київстар: +38 (097) 814-84-95, Vodafone: +38 (066) 343-06-26.

– Готівкою кур’єру  – сплата здійснюється  після того, як наш кур’єр доставить товар за вказаною Вами адресою (доставка кур’єром здійснюється лише по місту Київ).

– Післяплата – оформлення замовлення з оплатоюу відділені транспортної компанії “Нова Пошта” якою буде здійснюватись доставка, безпосередньо під час отримання товару.
З правилами „Накладного платежу” Ви можете ознайомитись  на сайті  транспортної компанії “Нова Пошта”

– Безготівковий розрахунок – сплата здійснюється переводом коштів на наш банківский рахунок оплатою по рахунку-фактурі, або переводом коштів на нашу карту Приват Банку.
Увага! Банківські реквізити уточнюйте у нашого менеджера.

Після того, як ви обрали спосіб оплати, Заповніть Форму для зв’язку з вами.

Заповніть форму:

Ви вибираєте спосіб доставки та заповнюєте форму покупця.

В формі вкажіть Ваше Ім’я, контактний номер телефону, адресу та E-mail, для зв’язку з вами.

Увага! В коментарі до замовлення, Ви можете зазначити бажаний час в який наш менеджер має зателефонувати до Вас, для узгодження вашого замовлення.

І натисніть кнопку „Готово”.

Коли Ви натиснули кнопку Готово, то на наш E-mail прийде лист с вашим замовленням (на вказаний Вами E-mail, також прийде лист з вашим замовленням).

Після отримання замовлення, наш менеджер зателефонує Вам, за вказаним Вами телефоном, для узгодження деталей.